برگزارکننده کنفرانس

راهنمای نگارش مقالات

آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








نشريات پشتیبان

روش تدوین مقاله

پژوهشگران محترم لطفاً پیش از ثبت مقاله راهنمای زیر را به دقت مطالعه نموده و براساس الگوی نگارش مقالات کنفرانس، مقاله خود را تنظیم و در وب‌سایت کنفرانس بارگذاری نمایند.

   -       برای ارسال مقالات لازم است در سامانه همایش ثبت نام کنید. پس از ورود به سامانه در "کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی" ثبت نام کنید.

   -       از طریق لینک ورود به کنترل پنل وارد صفحه مدیریت خود شوید. سپس در کنترل پنل خود در قسمت مدیریت مقالات، مقاله خود را با مشخصات مقابل ثبت نمایید: عنوان کامل مقاله/ موضوع مقاله/ نام همکاران(نویسندگان)

   -       پس از ثبت مقاله، به کمک لینک‌های موجود که روبروی عنوان مقاله نمایش داده می‌شود، برای ارسال فایل اقدام نمایید.

   -       صرفا فایل اصل مقالات در سامانه قابل بارگذاری است. به منظور بررسی سریعتر بهتر است مقالات به صورت کامل(فایل ورد و پی دی اف) در سامانه بارگذاری شوند. توجه نمایید پس از بارگذاری کامل فایل مقالات(شامل فایل ورد چکیده و اصل مقاله) وضعیت مقاله به "دریافت مقاله" تغییر خواهد کرد و پس از آن مقاله توسط دبیرخانه به کمیته علمی ارجاع خواهد شد.

 

 فرمت نگارش مقالات:

   -       جهت يكسان‌سازي مجموعه مقالات "دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی" و نيز براي آنكه امكان تركيب و انتقال فايل آنها فراهم شود، لازم است كه همة مقالات با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تایپ شوند.

   -       لازم است تا نویسندگان، مقالات خود را مطابق فرمت اعلام شده تدوین و فایل نهایی چکیده و اصل مقاله را با فرمت *.Docx در بخش "ارسال فایل‌های مقاله" در پنل کاربری خود بارگذاری(آپلود) نمایند.

   -       در صورتی که مقالات خارج از فرمت اعلام شده تنظیم شده باشند، دبیرخانه از پذیرش و داوری مقالات معذور است.

   -       فایل مقالات ارسالی بدون تغییر در لوح فشرده همایش درج خواهد شد همچنین چکیده‌ها از فایل Word اصل مقاله استخراج و در کتاب همایش منتشر خواهد شد. شایان ذکر است نویسندگان پس از ثبت مقاله باید با مراجعه به کنترل پنل خود برای هر مقاله دو فایل(فایل word متن چکیده و اصل مقاله) را ارسال نمایند.

   -       تنها هنگامی که هر دو فایل ارسال شد وضعیت مقاله به حالت "دریافت مقاله" تغییر می‌کند و جهت ارسال برای داوری أماده می شود. عدم ارسال هر کدام از فایل های اعلام شده تا مهلت مقرر باعث عدم ورود مقاله به مرحله داوری می‌گردد.

   -       نتايج بررسي مقالات يك هفته كاری پس از ثبت مقاله در پنل کاربری نویسندگان درج می‌شود.

 

برای دانلود فایل فرمت نگارش مقالات روی لینک زیر کلیک کنید:

 

 

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


پوستر کنفرانس

تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان ثبت نام در همایش: پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


قالب تدوین پوستر و سخنرانی

تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634453131

همراه: 09905980206

کرج، آزادگان، ابتدای بلوار مطهری، خیابان شهید سبحانی، پلاک48، واحد4

رایانامه: Shij.journals@gmail.com

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 13


تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک