ورود و ثبت نام
جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.




پوستر کنفرانس
اطلاعات دبیرخانه

تغییر برنامه کنفرانس

13 شهریور 1395

با توجه به مشکلات اجرایی پیش آمده در برنامه کنفرانس، بنا به تصمیم شورای راهبردی برنامه ارائه شفاهی مقالات پنل‌ها تغییر کرده است و در تاریخی که متعاقبا باعلام خواهد شد برگزار می‌گردد.

مدراک تمام نویسندگان (شامل گواهی ارائه مقاله، گواهی شرکت در کنفرانس، گواهی موسسه DNW اتریش و لوح فشرده کنفرانس) بین 23 تا 25 شهریورماه از طریق پست پیشتاز به نشانی مندرج در پنل کاربری ایشان، ارسال خواهد شد.


همچنین نظر به تغییر برنامه همایش و تکمیل شدن ظرفیت سالن، تنها نویسندگان مقالاتی که به برای ارائه شفاهی(سخنرانی) پذیرفته شده‌اند. می‌توانند به صورت حضوری ثبت نام نماید و نویسندگان سایر مقالات می‌بایستی به صورت غیرحضوری در همایش ثبت‌نام کنند.

تفاوتی میان گواهینامه صادر شده برای نویسندگانی که به صورت حضوری یا غیرحضوری در همایش ثبت نام نموده‌اند وجود ندارد.

پیرو تماس‌های شرکت‌کنندگان کنفرانس به استحضار می‌رساند، امکان پذیرش پژوهشگرانی که به صورت غیرحضوری در کنفرانس شرکت نموده‌اند در روز 17 شهریور در سالن کنفرانس وجود ندارد. خدمات کنفرانس به شرکت‌کنندگان غیرحضوری صرفا محدود به انتشار مقاله و ارسال مدارک از طریق پست است.

برای پژوهشگرانی که مقالات ایشان به صورت سخنرانی پذیرفته شده است و به صورت غیرحضوری ثبت نام کرده‌اند، زمان سخنرانی در نظر گرفته نشده است، از اینرو صرفا عبارت سخنرانی در گواهی ارائه مقالات این نویسندگان درج خواهد و نیازی به حضور ایشان در روز کنفرانس نیست.


1711
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.

Captcha



راهنماي نگارش مقالات

تعرفه کنفرانس

مقالات كنفراس پیشین

تصاویر كنفرانس نخست
سامانه کنفرانس‌های شباک