آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








تقویم کنفران
تاریخ شروع ثبت نام در همایش
25 دی 1395
تاریخ شروع دریافت مقاله در همایش
30 دی 1395
آخرین مهلت ثبت نام
22 خرداد 1396
آخرین مهلت ارسال مقاله
27 خرداد 1396
تاریخ برگزاری
28 خرداد 96، در دانشگاه تهران، مرکز همایش‌ پردیس منابع طبیعی
پیشینه کنفرانس

هزینه و خدمات کنفرانس

روش تدوین مقاله

پژوهشگران محترم لطفاً پیش از ثبت مقاله راهنمای زیر را به دقت مطالعه نموده و براساس الگوی نگارش مقالات کنفرانس، مقاله خود را تنظیم و در وب‌سایت کنفرانس بارگذاری نمایند.

 

روند ثبت نام در وب سایت همایش:

 - ابتدا به کمک لینک ثبت نام مشخصات خود را وارد نمایید تا در سامانه عضو شوید. نگهداری نام کاربری و رمز عبور تا آخر کنفرانس الزامی است .

 - برای ارسال مقالات لازم است در سامانه کنفرانس ثبت نام کنید. پس از ورود به سامانه در "دومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در حسابدار یو مدیریت" ثبت نام کنید.

 - پس از ورود نوع ثبت نام خود را از میان گزینه‌های «دانشجویی»، «اعضای هیئت علمی» یا «آزاد» انتخاب نمایید.(این انتخاب قابل ویرایش است.)

 - از طریق لینک ورود به کنترل پنل وارد صفحه مدیریت خود شوید. سپس در کنترل پنل خود در قسمت مدیریت مقالات، مقاله خود را با مشخصات مقابل ثبت نمایید: عنوان کامل مقاله/ موضوع مقاله/ نام همکاران(نویسندگان)

 نکته1: در جدول همکاران در هر بخش فقط نام یکی از نویسندگان مقاله را بدون قید عنوان(مانند دکتر، مهندس و...) و یا سمت(مانند استادیار، دانشیار و...) قید نمایید. تمامی گواهی‌های پذیرش مقالات بر اساس اطلاعاتی که در هنگام ثبت مقاله در سایت کنفرانس درج شود، صادر خواهد شد. از اینرو مسئولیت بروز هر گونه اختلاف بین اطلاعات فایل مقاله و توضیحات ثبت شده در پنل کاربری از جمله عنوانِ مقاله و اسامی نویسندگان، بر عهده نویسنده خواهد بود.

 - پس از ثبت مقاله، به کمک لینک‌های موجود که روبروی عنوان مقاله نمایش داده می‌شود، برای ارسال فایل اقدام نمایید.

 نکته 2: فایل‌ها باید مطابق دستورالعمل نگارش مقاله تدوین شده باشند.

 نکته3: در طول مدت ثبت‌نام و پیش از اینکه مقاله شما برای داوری ارسال گردد می‌توانید فایل‌ها را تغییر دهید، برای این کار می‌توایند فایل مقاله را پس از اصلاح مجددا بارگذاری(آپلود) کنید. در این صورت به صورت خودکار فایل جدید جایگزین می‌شود.

 پس از اتمام تاریخ ثبت نام آخرین فایل ارسالی توسط شما نهایی شده و به هیچ وجه قابل ویرایش نیست.

 نکته4: ارسال همزمان اصل و چکیده مقاله اجباری نیست، ولی به منظور بررسی سریعتر، بهتر است مقالات به صورت کامل در سامانه بارگذاری شوند. توجه نمایید پس از بارگذاری کامل فایل مقالات(شامل فایل ورد چکیده و اصل مقاله) وضعیت مقاله به "دریافت مقاله" تغییر خواهد کرد و پس از آن مقاله توسط دبیرخانه به کمیته داوری ارجاع خواهد شد.

  

 فرمت نگارش مقالات:

جهت يكسان‌سازي مجموعه مقالات "دومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در حسابدار یو مدیریت" و نيز براي آنكه امكان تركيب و انتقال فايل آنها فراهم شود، لازم است كه همة مقالات با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تایپ شوند.

لازم است تا نویسندگان، مقالات خود را مطابق فرمت اعلام شده تدوین و فایل نهایی چکیده و اصل مقاله را با فرمت *.Docxدر بخش "ارسال فایل‌های مقاله" در پنل کاربری خود بارگذاری(آپلود) نمایند.

در صورتی که مقالات خارج از فرمت اعلام شده تنظیم شده باشند، دبیرخانه از پذیرش و داوری مقالات معذور است.

فایل مقالات ارسالی بدون تغییر در لوح فشرده همایش درج خواهد شد همچنین چکیده‌ها از فایل Word اصل مقاله استخراج و در کتاب همایش منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است نویسندگان پس از ثبت مقاله باید با مراجعه به کنترل پنل خود برای هر مقاله دو فایل(فایل word متن چکیده و اصل مقاله) را ارسال نمایند.

تنها هنگامی که هر دو فایل ارسال شد وضعیت مقاله به حالت "دریافت مقاله" تغییر می‌کند و جهت ارسال برای داوری أماده می شود. عدم ارسال هر کدام از فایل های اعلام شده تا مهلت مقرر باعث عدم ورود مقاله به مرحله داوری می‌گردد.

نتايج بررسي مقالات يك هفته كاری پس از ثبت مقاله در پنل کاربری نویسندگان درج می‌شود.

 

برای دانلود فایل فرمت نگارش فارسی مقالات روی لینک زیر کلیک کنید 

 

برای دانلود فایل فرمت نگارش انگلیسی مقالات روی لینک زیر کلیک کنید

 

 

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


اطلاعات تماس

02133202487

02632747158

02143857124

nama96@shebakconf.ir

دبیرخانه: کرج، چهاراه هفت‌تیر، خیابان لاله1، ساختمان نیکو، پ14، طبقه همکف

دبیرخانه اجرایی: تهران، افسریه، 15 متری چهارم، خیابان 38، پلاک 28، واحد 2

روزشمار
تا روز برگزاری همایش : پایان یافت



تا پایان مهلت ارسال مقاله: پایان یافت


کنفرانس پیشین
راهنمای نگارش مقالات

سامانه کنفرانس‌های شباک