راهنمای نگارش مقالات

درباره کنفرانس

 

 

مدیریت دانش مجموعه فعالیت‌هایی است که هدف از آن بوجود آوردن محیطی است که بتوان در آن محیط دانش تولید کرده و آن را با دیگران تقسیم نمود. توسعه پرشتاب و گسترده علوم به ویژه در حوزه فنی و مهندسی، انجام اقدامات علمی برای معرفی دستاوردهای علمی را بیش از پیش ضروری کرده است.  توسعه پایدار ایران اسلامی، مستلزم ایجاد زیرساخت‌های علمی به ویژه در حوزه علوم مهندسی است. روشن است که هم اندیشی و گردهمایی متخصصین و مهندسین فرصتی مغتنم برای برای بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای سودمند در این حوزه است.

موسسه مدیریت دانش شباک با همکاری مراکز علمی معتبر و اساتید برجسته دانشگاهی با چنین نگاهی در معرفی  پژوهش‌های علوم مهندسی و ایجاد فرصتی برای تبادل مطالعات و تجارب در این حوزه، اقدام به برگزاری "کنفرانس پژوهش‌های نوین و مدیریت دانش در علوم مهندسی" در دانشگاه تهران نموده است.

دبیرخانه به منظور انتشار گسترده پژوهش‌های روزآمد از اساتید، صاحبنظران، مهندسان، دانشجویان، کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان محترم علوم مهندسی، دعوت می‌کند تا با ارائه دستاوردهای علمی و مقالات ارزشمند خود، ضمن مشارکت فعال به غنای این کنفرانس کمک نمایند.

 

 

 

 

 

 

اطلاعات دبیرخانه

تلفـن:  02133202481 و 02632747158

فکس: 02143857124 و 02632747158

دبیرخانه اجرایی: تهران، افسریه، 15 متری چهارم، خیابان 38، پلاک 28، واحد 2

دبیرخانه پشتیبان: کرج، چهاراه هفت‌تیر، خیابان لاله1، ساختمان نیکو، پ14، طبقه همکف

ایمیل: RKES@Shebakconf.ir

کارگاه های کنفرانس

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


سامانه کنفرانس‌های شباک