راهنمای نگارش مقالات

راهنمای نگارش مقاله

به منظور يكسان‌سازي مجموعه مقالات "کنفرانس پژوهش‌های نوین در علوم مهندسی" و نيز براي آنكه امكان تركيب و انتقال فايل آنها فراهم شود، لازم است كه همة مقالات با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تایپ شوند.

لازم است تا نویسندگان مقالات خود را مطابق فرمت اعلام شده تدوین و فایل نهایی چکیده و اصل مقاله را با فرمت *.Docx در بخش "ارسال فایل‌های مقاله" در پنل کاربری خود بارگذاری(آپلود) نمایند.

در صورتی که مقالات خارج از فرمت اعلام شده تنظیم شده باشند، دبیرخانه از پذیرش و داوری مقالات معذور است.

فایل مقالات ارسالی بدون تغییر در لوح فشرده همایش درج خواهد شد همچنین چکیده‌ها از فایل Word اصل مقاله استخراج و در کتاب همایش منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است نویسندگان پس از ثبت مقاله باید با مراجعه به کنترل پنل خود برای هر مقاله دو فایل(فایل چکیده و فایل اصل مقاله در فرمتword ) را ارسال نمایند.

تنها هنگامی که هر دو فایل ارسال شد وضعیت مقاله به حالت "دریافت مقاله" تغییر می‌کند و جهت ارسال برای داوری اماده می‌شود. عدم ارسال هر کدام از فایل های اعلام شده تا مهلت مقرر باعث عدم ورود مقاله به مرحله داوری می‌گردد.

ارسال همزمان اصل و چکیده مقاله اجباری نیست، ولی به منظور بررسی سریعتر بهتر است مقالات به صورت کامل در سامانه بارگذاری شوند. توجه نمایید پس از بارگذاری کامل فایل مقالات(شامل فایل ورد چکیده و اصل مقاله) وضعیت مقاله به "دریافت مقاله" تغییر خواهد کرد و پس از آن مقاله توسط دبیرخانه به کمیته علمی ارجاع خواهد شد.

    

برای دانلود فرمت نگارش فارسی مقالات روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 

برای دانلود فرمت نگارش انگلیسی مقالات روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 

اطلاعات دبیرخانه

تلفـن:  02133202481 و 02632747158

فکس: 02143857124 و 02632747158

دبیرخانه اجرایی: تهران، افسریه، 15 متری چهارم، خیابان 38، پلاک 28، واحد 2

دبیرخانه پشتیبان: کرج، چهاراه هفت‌تیر، خیابان لاله1، ساختمان نیکو، پ14، طبقه همکف

ایمیل: RKES@Shebakconf.ir

کارگاه های کنفرانس

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


سامانه کنفرانس‌های شباک