آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








راهنمای تدوین مقاله

به منظور يكسان‌سازي مجموعه مقالات "کنفرانس ملی مدیریت دانش و پژوهش در علوم کاربردی" و نيز براي آنكه امكان تركيب و انتقال فايل آن‌ها فراهم شود، لازم است كه همة مقالات با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تایپ شوند.

 

لازم است تا نویسندگان مقالات خود را مطابق فرمت اعلام شده تدوین و فایل نهایی چکیده و اصل مقاله را با فرمت *.Docx در بخش "ارسال فایل‌های مقاله" در پنل کاربری خود بارگذاری(آپلود) نمایند.

 

در صورتی که مقالات خارج از فرمت اعلام شده تنظیم شده باشند، دبیرخانه از پذیرش و داوری مقالات معذور است.

 

فایل مقالات ارسالی بدون تغییر در لوح فشرده همایش درج خواهد شد همچنین چکیده‌ها از فایل Word اصل مقاله استخراج و در کتاب همایش منتشر خواهد شد.

 

شایان ذکر است نویسندگان پس از ثبت مقاله باید با مراجعه به کنترل پنل خود برای هر مقاله دو فایل (فایل چکیده و فایل اصل مقاله در فرمت word) را ارسال نمایند.

 

تنها هنگامی که هر دو فایل ارسال شد وضعیت مقاله به حالت "دریافت مقاله" تغییر می‌کند و جهت ارسال برای داوری اماده می‌شود. عدم ارسال هر کدام از فایل های اعلام شده تا مهلت مقرر باعث عدم ورود مقاله به مرحله داوری می‌گردد.

 

ارسال همزمان اصل و چکیده مقاله اجباری نیست، ولی به منظور بررسی سریعتر بهتر است مقالات به صورت کامل در سامانه بارگذاری شوند. توجه نمایید پس از بارگذاری کامل فایل مقالات (شامل فایل ورد چکیده و اصل مقاله) وضعیت مقاله به "دریافت مقاله" تغییر خواهد کرد و پس از آن مقاله توسط دبیرخانه به کمیته علمی ارجاع خواهد شد.

   

برای دانلود فرمت نگارش فارسی مقالات روی تصویر زیر کلیک کنید:

  

 

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634436959 و 02133202487

فکس: 02143857124 و همراه: 09905980206

دبیرخانه اجرایی: کرج، بلوار باغستان، بین خیابان ششم و هفتم، روبروی مجموعه ورزشی انقلاب، پلاک 735، ساختمان پرند، واحد یک

دبیرخانه علمی: آبیک، ابتدای شهرک قدس، موسسه آموزش عالی اوج

رایانامه: info@shebakconf.ir

 

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 14

تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک