آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله

9 آبان 1397

پژوهشگران محترم لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام نکات زیر را مرور فرمایید تا هنگام ثبت مقاله و ارسال فایل ها دچار مشکل نشوید:


راهنمای ثبت نام و ارسال مقاله

- ابتدا به کمک لینک ثبت نام مشخصات خود را وارد نمایید تا در سامانه عضو شوید. نگهداری نام کاربری و رمز عبور تا آخر کنفرانس الزامی است.

- برای ارسال مقالات لازم است در سامانه کنفرانس ثبت نام کنید. پس از ورود به سامانه در " کنفرانس ملی مدیریت دانش و پژوهش در علوم کاربردی" ثبت نام کنید.

- از طریق لینک ورود به کنترل پنل وارد صفحه مدیریت خود شوید. سپس در کنترل پنل خود در قسمت مدیریت مقالات، مقاله خود را با مشخصات مقابل ثبت نمایید: عنوان کامل مقاله/ موضوع مقاله/ نام همکاران(نویسندگان)

 

نکته1: در جدول همکاران در هر بخش فقط نام یکی از نویسندگان مقاله را بدون قید عنوان (مانند دکتر، مهندس و...) و یا سمت (مانند استادیار، دانشیار و...) قید نمایید. تمامی گواهی‌های پذیرش مقالات بر اساس اطلاعاتی که در هنگام ثبت مقاله در سایت کنفرانس درج شود، صادر خواهد شد. از اینرو مسئولیت بروز هر گونه اختلاف بین اطلاعات فایل مقاله و توضیحات ثبت شده در پنل کاربری از جمله عنوان مقاله و اسامی نویسندگان، بر عهده نویسنده خواهد بود.

 

- پس از ثبت مقاله، به کمک لینک‌های موجود که روبروی عنوان مقاله نمایش داده می‌شود، برای ارسال فایل اقدام نمایید.

نکته2: در طول مدت ثبت‌نام و پیش از اینکه مقاله شما برای داوری ارسال گردد می‌توانید فایل‌ها را تغییر دهید، برای این کار می‌توایند فایل مقاله را پس از اصلاح مجددا بارگذاری(آپلود) کنید. در این صورت به صورت خودکار فایل جدید جایگزین می‌شود.

 

پس از اتمام تاریخ ثبت‌نام آخرین فایل ارسالی توسط شما نهایی شده و به هیچ وجه قابل ویرایش نیست.


1318
مطالب مرتبط

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634436959 و 02133202487

فکس: 02143857124 و همراه: 09905980206

دبیرخانه اجرایی: کرج، بلوار باغستان، بین خیابان ششم و هفتم، روبروی مجموعه ورزشی انقلاب، پلاک 735، ساختمان پرند، واحد یک

دبیرخانه علمی: آبیک، ابتدای شهرک قدس، موسسه آموزش عالی اوج

رایانامه: info@shebakconf.ir

 

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 14

تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک