آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








معرفی کنفرانس

9 آبان 1397

توسعه پایدار ایران اسلامی مستلزم ایجاد زیرساخت‌های علمی در حوزه‌های مختلف دانش است. مدیریت دانش فرآیندی است که به سازمان‌ها و مراکز مختلف کمک می‌کند تا اطلاعات و مهارت‌های مهم را که به طور معمول به صورت سازماندهی نشده وجود دارند، شناسایی، انتخاب، سازماندهی و منتشر نمایند. این امر مدیریت سازمان‌ها را برای توسعه، پژوهش، برنامه‌ریزی راهبردی و تصمیم‌گیری‌های پویا توانمند می‌کند. از اینرو سازمان‌ها و مراکز علمی ناگزیرند برای حرکت رو به جلو در فضای پرشتاب توسعه علمی امروز، به کشف، خلق، انتشار و استفاده از دانش اقدام نمایند.


 

یکی از آسیب‌های موجود در پژوهش و توسعه علمی، فعالیت جزیره‌ای و پژوهش‌های گسسته در مراکز مختلف علمی کشور است. روشن است که هم اندیشی و گردهمایی متخصصین حوزه‌های مختلف، فرصتی مغتنم برای بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای سودمند در مورد توسعه علمی و مدیریت دانش در ایران است. با عنایت به این موضوع "موسسه آموزش عالی اوج" و "موسسه مدیریت دانش شباک" در نظر داردند "مدیریت دانش و پژوهش در علوم کاربردی" را در 16 اسفند 1397 در دانشگاه تهران برگزار نماید. از اینرو از تمامی اساتید، متخصصین، پژوهشگران و دانشجویان فرهیخته دعوت می‌شود تا با ارائه نتایج تحقیقات، مطالعات و مقالات گرانقدر خود در اعتلای این کنفرانس ما را یاری نمایند. امید است در این مسیر قدمی برای تثبیت و گسترش مدیریت دانش و توسعه علمی کشور برداشته شود.

 


1407
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.

Captcha



جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634436959 و 02133202487

فکس: 02143857124 و همراه: 09905980206

دبیرخانه اجرایی: کرج، بلوار باغستان، بین خیابان ششم و هفتم، روبروی مجموعه ورزشی انقلاب، پلاک 735، ساختمان پرند، واحد یک

دبیرخانه علمی: آبیک، ابتدای شهرک قدس، موسسه آموزش عالی اوج

رایانامه: info@shebakconf.ir

 

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 14

تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک