برگزارکننده کنفرانس

راهنمای نگارش مقالات

آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








قالب تدوین پوستر و سخنرانی

روش تدوین مقاله

پژوهشگران محترم لطفاً پیش از ثبت مقاله راهنمای زیر را به دقت مطالعه نموده و براساس الگوی نگارش مقالات کنفرانس، مقاله خود را تنظیم و در وب‌سایت کنفرانس بارگذاری نمایند.

   -       برای ارسال مقالات لازم است در سامانه همایش ثبت نام کنید. پس از ورود به سامانه در "کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی" ثبت نام کنید.

   -       از طریق لینک ورود به کنترل پنل وارد صفحه مدیریت خود شوید. سپس در کنترل پنل خود در قسمت مدیریت مقالات، مقاله خود را با مشخصات مقابل ثبت نمایید: عنوان کامل مقاله/ موضوع مقاله/ نام همکاران(نویسندگان)

   -       پس از ثبت مقاله، به کمک لینک‌های موجود که روبروی عنوان مقاله نمایش داده می‌شود، برای ارسال فایل اقدام نمایید.

   -       صرفا فایل اصل مقالات در سامانه قابل بارگذاری است. به منظور بررسی سریعتر بهتر است مقالات به صورت کامل(فایل ورد و پی دی اف) در سامانه بارگذاری شوند. توجه نمایید پس از بارگذاری کامل فایل مقالات(شامل فایل ورد چکیده و اصل مقاله) وضعیت مقاله به "دریافت مقاله" تغییر خواهد کرد و پس از آن مقاله توسط دبیرخانه به کمیته علمی ارجاع خواهد شد.

 

 فرمت نگارش مقالات:

   -       جهت يكسان‌سازي مجموعه مقالات "دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی" و نيز براي آنكه امكان تركيب و انتقال فايل آنها فراهم شود، لازم است كه همة مقالات با طرحي يكسان و كاملاً هماهنگ تهيه و تایپ شوند.

   -       لازم است تا نویسندگان، مقالات خود را مطابق فرمت اعلام شده تدوین و فایل نهایی چکیده و اصل مقاله را با فرمت *.Docx در بخش "ارسال فایل‌های مقاله" در پنل کاربری خود بارگذاری(آپلود) نمایند.

   -       در صورتی که مقالات خارج از فرمت اعلام شده تنظیم شده باشند، دبیرخانه از پذیرش و داوری مقالات معذور است.

   -       فایل مقالات ارسالی بدون تغییر در لوح فشرده همایش درج خواهد شد همچنین چکیده‌ها از فایل Word اصل مقاله استخراج و در کتاب همایش منتشر خواهد شد. شایان ذکر است نویسندگان پس از ثبت مقاله باید با مراجعه به کنترل پنل خود برای هر مقاله دو فایل(فایل word متن چکیده و اصل مقاله) را ارسال نمایند.

   -       تنها هنگامی که هر دو فایل ارسال شد وضعیت مقاله به حالت "دریافت مقاله" تغییر می‌کند و جهت ارسال برای داوری أماده می شود. عدم ارسال هر کدام از فایل های اعلام شده تا مهلت مقرر باعث عدم ورود مقاله به مرحله داوری می‌گردد.

   -       نتايج بررسي مقالات يك هفته كاری پس از ثبت مقاله در پنل کاربری نویسندگان درج می‌شود.

 

برای دانلود فایل فرمت نگارش مقالات روی لینک زیر کلیک کنید:

 

 

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


پوستر کنفرانس

تا روز برگزاری همایش :



تا پایان ثبت نام در همایش:



تا پایان مهلت ارسال مقاله:


هزینه و خدمات کنفرانس

تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634453131

همراه: 09905980206

کرج، آزادگان، ابتدای بلوار مطهری، خیابان شهید سبحانی، پلاک48، واحد4

رایانامه: Shij.journals@gmail.com

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 13


تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک