برگزارکنندگان کنفرانس

راهنمای نگارش مقالات

آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.


 






نشريات پشتیبان

هزینه و خدمات شرکت در کنفرانس

هزینه‌های شرکت در دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی

شرکت در کنفرانس به دو صورت حضوری و غیرحضوری صورت می‌گیرد. خدمات ارائه شده به هر یک از گروه‌های ثبت‌نام‌کننده در بخش توضیحات ارائه شده است.

موضوع

عنوان

هزینه ثبت نام (تومان)

ثبت نام غیرحضوری

آزاد

165,000

مدرسین دانشگاه و اعضای هیئت علمی

150,000

دانشجویی

135,000

ثبت نام حضوری

آزاد

220,000

مدرسین دانشگاه و اعضای هیئت علمی

220,000

دانشجویی

195,000

هزینه تکمیلی

داوری و انتشار برای هر مقاله (بیش از یک مقاله)

95,000

صدور گواهی ارائه مقاله به زبان انگلیسی به تعداد نویسندگان5

(در صورت نگارش عنوان و چکیده انگلیسی)

45,000

گواهی بین‌المللی شرکت در کنفرانس، موسسه DNW اتریش (انگلیسی)

60,000

 

توضیحات:

1-  خدماتی که به شرکت‌کنندگان حضوری کنفرانس ارائه خواهد شد:

    -   امکان حضور در کنفرانس، دریافت بسته کنفرانس، کتاب الکترونیک مجموعه مقالات و پذیرایی میان وعده

    -   ارائه گواهی حضور در کنفرانس 

    -   ارائه گواهی پذیرش مقاله 

    -   ارائه گواهی‌نامه شرکت در کارگاه‌ها 

    -   انتشار خلاصه مقاله در کتاب همایش

 

2-  خدماتی که به شرکت‌کنندگان غیرحضوری کنفرانس ارائه خواهد شد:

    -   ارسال بسته کنفرانس(کتاب الکترونیک مجموعه مقالات) از طریق پست

    -     ارائه گواهی پذیرش مقاله به تعداد نویسندگان مقاله

    -     انتشار خلاصه مقاله در کتاب همایش

 

3-  برای ثبت نام در وب سایت کنفرانس لازم است تا یکی از "انواع ثبت نام" را انتخاب نمایید. این انتخاب قطعی نیست و تا پیش از اتمام فرصت ثبت‌نام قابل ویرایش است.

4-  خدمات قید شده در بند 1 و 2 با پرداخت هزینه ثبت نام به پژوهشگران ارائه خواهد شد و برای ارائه آنها نیاز به پرداخت هزینه تکمیلی نیست.

5-  صدور گواهی به زبان انگلیسی در مقالات فارسی مشروط به نگارش چکیده انگلیسی در مقاله است، در صورتی که عنوان، اسامی نویسندگان و چکیده مقاله به زیان انگلیسی ترجمه نشود، امکان صدور گواهی انگلیسی برای دبیرخانه وجود ندارد.

6-   برای ثبت درخواست هریک از موارد تکمیلی (کتاب مقالات، شرکت در کارگاه، صدور گواهی تکمیلی و غیره) لازم است تا پژوهشگران در پنل کاربری از طریق "گزینه‌های جانبی" درخواست خود را ثبت نمایند.

7-  تمامی گواهی‌های کنفرانس دارای شماره پیگیری و هولوگرام هستند. از اینرو اعتبار گواهی‌های صادره از دبیرخانه کنفرانس قابل استعلام است.

8-  مدارک کنفرانس برای ثبت‌نام‌کنندگان حداکثر دو هفته کاری پس از برگزاری کنفرانس به نشانی مندرج در پنل کاربری ارسال می‌شود و کدپیگیری هر مرسوله بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

9-  برای اینکه هر مقاله بتواند در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر شود، حداقل یک نفر از نویسندگان آن مقاله می‌بایست در کنفرانس ثبت نام نماید.

10- هزینه ثبت نام با مقاله، برای ارائه خدمات کنفرانس و انتشار یک مقاله در نظر گرفته شده است، برای انتشار و صدورگواهی برای هر مقاله دیگر، مبلغ 95,000 تومان به هزینه ثبت‌نام اضافه می‌گردد. به عبارت دیگر این هزینه برای مقالات دوم و سوم در نظر گرفته خواهد شد و در صورتی که نویسنده‌ای صرفا یک مقاله به کنفرانس ارسال نموده است نیازی به واریز این مبلغ نمی‌باشد.

11- کتاب خلاصه مقالات کنفرانس پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه ملی منتشر می‌شود. با توجه به زمانگیر بودن اخذ مجوزهای انتشار، کتاب خلاصه مقالات حداقل یک ماه پس از برگزاری کنفرانس چاپ خواهد شد. انتشار کتاب از طریق وب‌سایت و ایمیل به اطلاع پژوهشگران خواهد رسید. از اینرو پژوهشگرانی که مایل به دریافت کتاب خلاصه مقالات کنفرانس هستند می‌توانند پس از اعلام خبر انتشار کتاب، برای خریداری و دریافت کتاب با دبیرخانه تماس حاصل نمایند.

12- علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق درگاه پرداخت امن زرین‌پال هزینه ثبت‌نام را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

 

 

  

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


اطلاعات دبیرخانه

تا روز برگزاری همایش :



تا پایان ثبت نام در همایش:



تا پایان مهلت ارسال مقاله:


قالب تدوین پوستر و سخنرانی

تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634436959 و 02133202487

فکس: 02143857124 و همراه: 09905980206

دبیرخانه اجرایی: کرج، بلوار باغستان، بین خیابان ششم و هفتم، روبروی مجموعه ورزشی انقلاب، پلاک 735، ساختمان پرند، واحد یک

دبیرخانه علمی: آبیک، ابتدای شهرک قدس، موسسه آموزش عالی اوج

رایانامه: info@shebakconf.ir

 

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 14

تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک