برگزارکننده کنفرانس

راهنمای نگارش مقالات

آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








قالب تدوین پوستر و سخنرانی

حمایت انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران

1 مرداد 1403

پیرو مکاتبات دبیرخانه در خصوص حمایت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی؛ انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران حمایت علمی خود را از «دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی»، اعلام کرد.


به منظور گسترش همکاری‌های علمی و تبادل دانش در حوزه هنر و علوم انسانی، انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران به عنوان یکی از حامیان علمی دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی اعلام آمادگی کرد.

 

این کنفرانس فرصتی ارزشمند برای گردهم آمدن پژوهشگران، اساتید و دانشجویان برجسته در این حوزه خواهد بود. انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران نیز با حضور فعال در این رویداد علمی، به دنبال حمایت از پژوهشگران و ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها در این حوزه است.

 

علاوه بر این سرکار خانم دکتر زهرا حسین نژاد، رئیس انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و فرهنگ به عضویت کمیته علمی کنفرانس درآمدند.

 

حوزه فعالیت های انجمن علمی و پژوهشی هنرهای تجسمی شامل کلیه رشته های علوم هنری در شاخه های هنرهای تجسمی، مباحث تئوری هنرهای اسلامی، هنر ایران از باستان تا معاصر و هنر جهان. انجمن می‌تواند گروه‌ها و کمیته‌هایی را تشکیل دهد که براساس شرح وظایفی که از سوی هیئت مدیره برای آنها تعیین شود به فعالیت می‌پردازند.


34
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.

Captcha



جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


پوستر کنفرانس

تا روز برگزاری همایش :



تا پایان ثبت نام در همایش:



تا پایان مهلت ارسال مقاله:


هزینه و خدمات کنفرانس

تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634453131

همراه: 09905980206

کرج، آزادگان، ابتدای بلوار مطهری، خیابان شهید سبحانی، پلاک48، واحد4

رایانامه: Shij.journals@gmail.com

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 13


تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک