برگزارکننده کنفرانس

راهنمای نگارش مقالات

آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








قالب تدوین پوستر و سخنرانی

حمایت دانشگاه نیما از کنفرانس

1 مرداد 1403

پیرو مکاتبات دبیرخانه در خصوص حمایت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی؛ دانشگاه نیما حمایت علمی خود را از «دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی»، اعلام کرد.


در راستای گسترش همکاری‌های علمی و تبادل دانش در حوزه هنر و علوم انسانی، دانشگاه نیما با افتخار اعلام کرد که به عنوان یکی از حامیان علمی دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی که توسط موسسه مطبوعاتی شباک و جمعیت علمی جهانی شدن برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

 

این کنفرانس که با هدف گردهم آوردن پژوهشگران، اساتید و دانشجویان برجسته در حوزه هنر و علوم انسانی از سراسر ایران برگزار می‌شود، فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و بحث در مورد آخرین یافته‌های علمی در این حوزه خواهد بود. دانشگاه نیما نیز با حضور فعال در این رویداد علمی، به دنبال تحقق اهداف زیر است:

 

حمایت از پژوهشگران و دانشجویان.

ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها: دانشگاه نیما بر این باور است که تبادل نظر و بحث و گفتگو میان پژوهشگران، اساتید و دانشجویان، می‌تواند به ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها در حوزه هنر و علوم انسانی کمک کند. این دانشگاه با حضور فعال در این کنفرانس، به دنبال ایجاد فضایی پویا برای تبادل نظر و گفتگو در این زمینه است.

ایجاد شبکه‌های علمی: دانشگاه نیما امیدوار است که با حضور در این کنفرانس، بتواند زمینه‌های همکاری‌های علمی میان پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مختلف را فراهم کند.

 

دانشگاه نیما، به عنوان یکی از دانشگاه‌های برجسته کشور در حوزه هنر و علوم انسانی، همواره در تلاش است که با حمایت از پژوهشگران و دانشجویان، به ارتقای سطح علمی کشور در این حوزه کمک کند. این دانشگاه با حضور فعال در دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی، گامی دیگر در راستای تحقق این هدف برداشته است.


34
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.

Captcha



جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


پوستر کنفرانس

تا روز برگزاری همایش :



تا پایان ثبت نام در همایش:



تا پایان مهلت ارسال مقاله:


هزینه و خدمات کنفرانس

تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634453131

همراه: 09905980206

کرج، آزادگان، ابتدای بلوار مطهری، خیابان شهید سبحانی، پلاک48، واحد4

رایانامه: Shij.journals@gmail.com

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 13


تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک