برگزارکننده کنفرانس

راهنمای نگارش مقالات

آخرین وضعیت مقاله
جهت استعلام از آخرین وضعیت مقاله خود، کد رهگیری مقاله را در کادر زیر وارد نمایید.








قالب تدوین پوستر و سخنرانی

حمایت دانشگاه ناصرخسرو از کنفرانس

1 مرداد 1403

پیرو مکاتبات دبیرخانه در خصوص حمایت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی؛ دانشگاه ناصرخسرو حمایت علمی خود را از «دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی»، اعلام کرد.


دانشگاه ناصرخسرو، به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در عرصه هنر و علوم انسانی، بار دیگر تعهد خود را به ارتقای سطح علمی کشور در این حوزه نشان داد. این دانشگاه با حضور فعال در دومین کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی، که توسط یکی از معتبرترین نهادهای علمی کشور برگزار می‌شود، به دنبال حمایت از پژوهشگران و دانشجویان، تبادل دانش و ارتقای کیفی پژوهش‌ها در این زمینه است.

 

این کنفرانس که با گردهم آوردن برجستگان این حوزه از سراسر کشور برگزار می‌گردد، فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و بحث و گفتگو پیرامون نوین‌ترین دستاوردهای علمی در زمینه هنر و علوم انسانی خواهد بود. دانشگاه ناصرخسرو با درک این مهم، حضور خود را در این رویداد علمی مغتنم شمرده و اهداف ذیل را دنبال می‌کند:

 

حمایت از نخبگان علمی: دانشگاه ناصرخسرو همواره بر حمایت از پژوهشگران و دانشجویان جوان و فراهم آوردن زمینه‌های رشد و شکوفایی آنان اهتمام داشته است. حضور در این کنفرانس، فرصتی برای ارائه دستاوردهای پژوهشی این افراد و همچنین ارتباط با اساتید برجسته این حوزه را فراهم خواهد ساخت.

ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها: تبادل نظر و بحث و گفتگو میان صاحب‌نظران در این کنفرانس، زمینه‌ساز ارتقای کیفی پژوهش‌ها در حوزه هنر و علوم انسانی خواهد بود. دانشگاه ناصرخسرو با حضور فعال در این رویداد، به دنبال ایجاد فضایی پویا برای تبادل اندیشه و تجربیات در این زمینه است.

ایجاد شبکه‌های علمی: این کنفرانس بستری مناسب برای ایجاد تعاملات علمی و برقراری ارتباط میان پژوهشگران و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مختلف خواهد بود. دانشگاه ناصرخسرو امیدوار است با حضور در این رویداد، زمینه‌های همکاری‌های علمی و پژوهشی فی مابین را فراهم سازد.


36
مطالب مرتبط


لطفا با تكميل فرم ، نظرات ، پيشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطلب منتشر شده با ما در ميان بگذاريد.
پيام شما پس از تاييد توسط مدير سايت ، منتشر خواهد شد.

Captcha



جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


پوستر کنفرانس

تا روز برگزاری همایش :



تا پایان ثبت نام در همایش:



تا پایان مهلت ارسال مقاله:


هزینه و خدمات کنفرانس

تماس با دبیرخانه

تلفن: 02634453131

همراه: 09905980206

کرج، آزادگان، ابتدای بلوار مطهری، خیابان شهید سبحانی، پلاک48، واحد4

رایانامه: Shij.journals@gmail.com

پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 13


تلفن خارج از ساعات اداری: 09105360230

سامانه کنفرانس‌های شباک