راهنمای تهیه پوستر و سخنرانی

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


درباره کنفرانس

نقش علوم انسانی و هنر با کارکرد انتقادی در خصوص طرح سوالات بنیادین در فلسفه و مباني علمي به عنوان ابزاری برای دستیابی به تفكر نوانديش، خلاق و كارآفرين در زيرساخت‌هاي ساير علوم و دستاوردهاي آن نيز از اهميت بسياري در فرآيند توسعه برخوردار است. از اینرو می‌توان گفت دستيابي به توسعه بومي، همه جانبه و پايدار، جز با بذل توجه به پژوهش و مطالعه در حوزه علوم انساني و هنر میسر نخواهد شد. ارتقاء کیفیت پژوهش‌ها و مطالعات علمی، از مسیر هم‌اندیشی اساتید و اندیشمندان، این حوزه‌ها می‌گذرد و در این مسیر برگزاری نشست‌های تخصصی و گردهم‌آیی‌های علمی بسیار حائز اهمیت است.

با این نگاه کنفرانس ملی مطالعات هنر و پژوهش‌های علوم انسانی توسط موسسه مدیریت دانش شباک و با همکاری اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور با هدف ایجاد ارتباط میان اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان علوم انسانی، در شهر تهران برگزار خواهد شد. از اینرو دبیرخانه از کلیه اساتید، صاحبنظران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به مطالعات علوم انسانی و هنر دعوت می‌نماید با ارسال دستاوردهای علمی خود به زمینه برگزاری هرچه با شکوهتر این رویداد علمی را فراهم نمایند.

02133202481

09105360277

02143857124

support@shebakconf.ir

دبیرخانه اجرایی: تهران، افسریه، 15 متری اول، پلاک 293، واحد 1

 

سامانه کنفرانس‌های شباک