راهنمای تهیه پوستر و سخنرانی

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


هزینه‌های ثبت‌نام کنفرانس

 

 

 

توضیحات:

 1- خدمات ارائه شده به ثبت‌نام‌کنندگان کنفرانس شامل انتشار مقالات، صدور گواهی به تعداد نویسندگان مقاله، ارسال کتاب الکترونیک و گواهی‌های مربوطه به صورت پستی خواهد بود.

2- برای ثبت نام در وب سایت کنفرانس لازم است تا یکی از "انواع ثبت نام" را انتخاب نمایید. این انتخاب قطعی نیست و تا پیش از اتمام فرصت ثبت نام قابل ویرایش خواهد بود.

3- برای تمامی ثبت نام کنندگان در کنفرانس علاوه بر گواهی پذیرش مقاله، گواهی مشارکت در کنفرانس نیز صادر خواهد شد.

4- در صورت ثبت نام هر مقاله برگه‌های گواهی به تعداد نویسندگان مقاله (با قید نام تمامی نویسندگان در هر برگه)، صادر خواهد شد و نیازی به واریز وجه اضافه در این خصوص نیست.

5- تمامی گواهی‌های کنفرانس دارای شماره پیگیری و هولوگرام هستند. از اینرو اعتبار گواهی‌های صادره از دبیرخانه کنفرانس قابل استعلام است.

4- مدارک کنفرانس برای ثبت‌نام‌کنندگان دو هفته کاری پس از برگزاری کنفرانس به نشانی مندرج در پنل کاربری ارسال می‌شود و کدپیگیری هر مرسوله بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

5- برای اینکه هر مقاله بتواند در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر شود، حداقل یک نفر از نویسندگان آن مقاله می‌بایست در کنفرانس ثبت نام نماید.

6- هزینه ثبت نام با مقاله، برای ارائه خدمات کنفرانس و انتشار یک مقاله در نظر گرفته شده است، برای انتشار و صدورگواهی برای هر مقاله دیگر، مبلغ 55,000 تومان به هزینه ثبت نام اضافه می‌گردد. به عبارت دیگر این هزینه برای مقالات دوم و سوم در نظر گرفته خواهد شد و در صورتی که نویسنده‌ای صرفا یک مقاله به کنفرانس ارسال نموده است نیازی به واریز این مبلغ نمی‌باشد.

7- کتاب خلاصه مقالات کنفرانس پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه ملی منتشر می‌شود. با توجه به زمانگیر بودن اخذ مجوزهای انتشار، کتاب خلاصه مقالات حداقل یک ماه پس از برگزاری کنفرانس چاپ خواهد شد. انتشار کتاب از طریق وب‌سایت و ایمیل به اطلاع پژوهشگران خواهد رسید. از اینرو پژوهشگرانی که مایل به دریافت کتاب خلاصه مقالات کنفرانس هستند می‌توانند پس از اعلام خبر انتشار کتاب، برای خریداری و دریافت کتاب با دبیرخانه تماس حاصل نمایند.

8-  علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق درگاه پرداخت امن جهان‌پی هزینه ثبت‌نام را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. در غیر این صورت لازم است تا مبلغ ثبت‌نام را به حساب شماره 4623637262 و یا شماره کارت 6104337228539530 نزد بانک ملت به نام میلاد فتحی(دبیر کنفرانس)، واریز نموده و تصویر فیش را در بخش ثبت نام بارگذاری(آپلود) نمایند.

 

فایل هزینن‌های ثبت نام در کنفرانس:

ASRH-Price-2.pdf (306.70 kb)

 

 

02133202481

09105360277

02143857124

support@shebakconf.ir

دبیرخانه اجرایی: تهران، افسریه، 15 متری اول، پلاک 293، واحد 1

 

سامانه کنفرانس‌های شباک